вто. Сеп 29th, 2020

ТРАЧ МУАБЕТИ

Се е трач но има и вистина

Џенет (Janet), тајна авиокомпанија

1 мин читање

КОЛУМНА НА АЛЕН ШЧУРИЧ

Сите знаеме што е тајната служба, но многу малку луѓе знаат дека постои тајна авиокомпанија. Јасно е дека лета во земја полна со тајни агенти, тајни проекти, тајни безбедни куќи, тајни служби и тајни бази – во САД.

Компанијата се вика Џенет (Janet), некои велат дека тоа значи „( Just Another Non-Existent Terminal) Само уште еден непостоечки терминал“, а некои велат дека значи „( Joint Army Navy and Extra Terrestrial) Заедничка армиска морнарица и вонземска компанија“. ) Зошто тие го кажуваат токму тоа ќе ви биде откриено во овој напис.

Тајна авиокомпанија која лета до тајни база

Џенет (Janet) е тајна авиокомпанија која лета од таен терминал, преку тајна област, до уште потајна база. Официјалното име на компанијата е EG&G Special Projects Inc, кое исто така учествува во нуклеарната програма на САД и е дел од АЕКОМ. Сите компанијата ја викаат, но ја водат и како Џенет (Janet), иако никаде не е објавено зошто и што значи тоа, а Џенет (Janet) е нејзиниот знак. Самата компанија ICAO е значајна: WWW. Компанијата е формирана во март 1972 година и оттогаш е обвиткана во тајност.

Познато е дека Џенет (Janet) има флота од 11 авиони, 6 Боинг 737-600 (N319BD, N869HH, N859WP, N273RH и N288DP) и 5 ​​Beechcrafts 1900C (N20RA, N623RA, N654BA, N661BA и N662BA). Сите авиони се во сопственост на Военото воздухопловство на САД, иако носат граѓански регистрации и управуваат преку граѓанска компанија. Нивната флота од 737 во просек е стара 18,3 години. Во минатото, Џенет (Janet) леташе со друг Beechcraft 1900C (N27RA) кој се урна во базата Тонапах тест опсег, убивајќи 5 патници и членови на екипажот. Пред Б737-600, 12 авиони „Боинг 737-200“ беа во флотата од 1980 до 2009 година (никогаш повеќе од 6 одеднаш) и „Мекдонел Даглас ДЦ-6“, кој беше во флотата до 1981 година.

Компанијата генерално превезува патници од Лас Вегас во супер-тајна база позната како Ареа 51, официјално наречена Домашен аеродром, и по  неколку дневни летови. Тој, исто така, лета неколку пати на ден до Тонапах тест опсег, американска воена база каде се тестираат борбени авиони, како и тајни проекти на американското воено воздухопловство. Флотата 737-600 извршува околу 30 дневни летови од Лас Вегас, што значи најмалку 60 дневни летови, но прашање е дали лета и од непозната дестинација до трета тајна локација пред да се врати во Лас Вегас. На повеќето летови се наведени само аеродромот за поаѓање (Лас Вегас), но не и дестинацијата. Компанијата секојдневно лета до други бази и аеродроми (Палмдејл, Ланкастер, Инјокерн), но повремено лета до други бази и аеродроми (Кинеско езеро, Едвардс, Окснард, Камарило, Санта Барбара, Сан Николас, Северен Лас, Аламагордо, Дејтон, Огден , Солт Лејк Сити) најчесто за оние кои немаат редовни линии. Некои летови се оддалечени неколку илјади километри од Лас Вегас. Тие вршат околу 100 летови на ден и превезуваат илјадници патници.

Авионите на Џенет (Janet) немаат никакви ознаки и натписи (освен регистарски таблички), а сите 737-600-ти се препознаваат по црвената линија што поминува низ прозорецот. Сите Beechcraft имаат темно сина и светло сина брановидна лента по трупот под прозорецот, и една светло сина и темно сина брановидна линија на опашката, исто така без други имиња освен регистрација. Сите вработени, вклучително и екипажот од кабината, имаат (Top Secret Security Clerance) Највисоко ниво на Строго Доверливо и Безбедносно Одобрување, и се регрутираат преку соработници на одбраната на САД на АЕКОМ.

Џенет (Janet) работи и од посебен таен терминал на западната страна на меѓународниот аеродром Мекарен во Лас Вегас, наспроти патничкиот терминал, кој е на 1,3 км, што е спроти две паралелни писти и четири автопати. Тој дел од аеродромот е одделен од оној за редовните патници, тој е обезбеден и има државни служби и патниците немаат пристап. Малиот патнички терминал има и свој посебен паркинг каде стотици автомобили се паркираат за тајните патници кои ја користат Џенет (Janet). Автомобилите пристигнуваат наутро пред летовите, а заминуваат во попладневните и вечерните часови кога авионите се враќаат, така што во текот на ноќта на паркингот нема автомобили. Не се знае со сигурност кој работи со овој терминал,но се претпоставува дека е АЕКОМ.

Иако компанијата работи под кодното име Џенет (Janet), таа се менува на влезот во контролираната област Нелис во кодно име „ Groom или Младоженец“, а потоа го менува уште еднаш кога се приближува кон тајната област, Област 51 и секогаш под различно име и код, исто ја менува и фреквенцијата на комуникација. На пример, ако летот бил „ Џенет (Janet)72“, со влегување во Нелис го добива името „ Groom или Младоженец72“, а при влегување во заштитеното подрачје на Област 51 на пример. „ Wolf22  или Волк 22“. Компанијата исто така користи тајни аеродромски кодови и внатрешни ознаки. Познато е дека станицата 1 е всушност фабрика на воздухопловните сили 42 (аеродромот Палмдејл), станица 3 Groom Lake илиЕзерото Грумлејк т.е. Област 51, станица 7 Аеродром Тонапах тест опсег и станица 9 база во Лас Вегас.

Авионите на Џенет (Janet) обично свртуваат кон север по полетувањето од Лас Вегас и ги исклучуваат транспондерите петнаесет минути по полетувањето и стануваат невидливи за јавноста.

Авионите на Џенет (Janet) се сервисираат во објектот за одржување на Делта TechOps во Атланта, во истиот објект со УСАФ Ц-40, воена верзија на Боинг 737-700. Некои од авионите на Џенет (Janet) исто така се сервисираа во Пејн Филд во Еверет, Вашингтон.

Едно време еден 737-200  на Џенет (Janet) беше сместен во американската воена база во Франкфурт.

Што е област 51?

Џенет (Janet) има најмногу летови до супер-тајната база Ареа 51, до аеродромот наречен Хомеј аеродром (кај езерото Грум) во Невада, на 134 километри од Лос Анџелес. Гласините за областа 51 се стари над 65 години. Ареа 51 стана база на американското воено воздухопловство во 1955 година.

Самиот Хомеј аеродром „не постоел“ и дури на 25 јуни 2013 година, кога под притисок на јавноста ЦИА објави неколку документи и официјално го класифицираше аеродромот со кодот КХТА. Се разбира, ова не го отвори аеродромот за јавноста, Ареа 51 сè уште е најголема воена тајна и една од најпознатите чувани објекти на планетата. Затоа, не треба да не изненадува што само Џенет (Janet) слетатува и полетува од Хомејскиот аеродром со тајни патници, од таен терминал во Лас Вегас, но и на други тајни неевидентирани и непријавени летови.

Од аеродромот беа забележани и летови со „чудни“ авиони за тестирање, од кои некои подоцна станаа тајни или барем ретко беа презентирани во јавноста од авионите на американското воено воздухопловство. Првиот ваков авион за тестирање од аеродромот во Ареа 51, беше Локид У-2, шпионски авион, подоцна произведен во 104 авиони. Десет години подоцна, на овој аеродром беше тестиран авионот А-12, кој леташе со брзина од 3.1 Мах, што само ги разгоре шпекулациите за заробени вонземјани и нивната технологија во областа 51. Подоцна, на аеродромот беа развиени проектите Д-21 и Ф117.  Затоа не е изненадувачки што основата е предмет на мистицизам и теории на заговор.

Денес не е познато за што се користат Хомејскиот аеродром и областа 51, но Џенет (Janet) лета таму со голем број дневни летови. Бидејќи Ареа 51 е најдобро чуваниот воздушен простор во светот (4808 Север), со еден дежурен пар авиони кои имаат наредба да урнат било кој друг авион во воздушниот простор 4808 Север, очигледно е дека многубројните летови на Џенет (Janet) се воена тајна и служат за овој крајно таен проект. . И толку многу тајни, таква строгост и безбедност сигурно не се такви бидејќи американските војници играат бејзбол таму.

Тајните авиони на ЦИА

ЦИА има своја подружница на Air Branch или Еар Бранч. Air Branch ги поддржува мисиите и операциите на ЦИА, ги транспортира нејзините оперативци и лидерство, ги апси заробените непријатели, пренесува товарни пратки до ЦИА, но и шпионските мисии и собирање информации. Air Branch или Еар Бранч има свои пилоти, но не и авиони, туку користи авиони што ЦИА ги регистрирала во своите „тајни“ компании. Се верува дека ЦИА има неколку ДХЦ-6 Twin Ottersa, Даш-8, Антонов Ан-32, Локид Л-100-30 (цивилна верзија на Ц-130 Херкул), Дассасулт Фалкон 50, Галфстрим В, Боинг 737-7БЦ , Ц-32Б (воена верзија на Боинг 757), шпионски беспилотни летала МК-1 Предатор и хеликоптери Мил Ми-8 и Ми-17 (користени во Авганистан и Ирак).

ЦИА постојано била поврзувана со Боингот 737-700 N313P (кој исто така носел регистрација на N4476S). За време на продажбата на авионот, тој бил договорен за само 16 патници, а во него имало голем кревет, два помали кревети, дневна соба и целиот луксуз за долги „деловни“ патувања. Авионот бил забележан многу пати низ целиот свет, а неколку пати слетал во заливот Гвантанамо. Се верува дека авионот летал за ЦИА четири години. Во тоа време, овој авион слетал неколку пати и во Дубровник, без на кој било начин да биде контролиран од хрватската полиција и другите служби, бидејќи тој бил во транзит.

Галфстрим V N379P исто така беше поврзан со ЦИА во неколку наврати. N379P (порано регистриран како N44982 или N86068V) беше популарно наречен „ Guantanamo Bay Express или Гвантанамо Беј Експрес“ затоа што во затворот во Гвантанамо донесе неколку осомничени за тероризам кои беа приведени од ЦИА во оваа екстериторијална база на југот на Куба. Авионот постојано бил предмет на новинарски и политички истраги и бил забележан низ целиот свет, вклучително и насилно натоварени „патници“ во него.

И двата авиона формално припаѓаа на Premier Executive Transport Service или Премиер извршна служба за транспорт, која е наведена како странска корпорација во Масачусетс, и која се смета за една од компаниите на ЦИА. Компанијата немаше канцеларија или контакти, ниту извештаи или документи. Единственото нешто што компанијата го имаше беа поштенски сандачиња во Вашингтон, Вирџинија, Вајоминг и Мериленд. Premier Executive Transport Service или Премиер извршна служба за транспорт, имаше дозволи за слетување во американските воени бази. Сепак, авионите неколку пати ги „сменија“ сопствениците, односно сите компании кои биле „поврзани“ со ЦИА.

Се претпоставува дека за ЦИА летал уште еден Gulfstream V со регистарски број N596GA. Авионот за кратко време беше во сопственост на американското воено воздухопловство, по што беше регистриран со граѓанска регистрација сопственост на Националниот лизинг за авиони од Гринвил, Делавер.

Исто така, N85VM Gulfstream IV имаше летови низ целиот свет и слета 51 пат во базата Гвантанамо на југот на Куба, како и во базата на американските воздухопловни сили на Ендру. Се верува дека овој авион летал и за ЦИА неколку години.

Се верува дека регистрацијата на Де Хавиленд  Даш 8-300 N599XQ за ЦИА летал од американските јапонски бази, вклучително и шпионски мисии над Северна Кореја.

Талибанците тврдеа дека на 27 јануари 2020 година го собориле Нортроп Груман Е-11А во Авганистан, додека САД тврдат дека авионот паднал во несреќа, во кој исто така загина високиот офицер на ЦИА, Мајкл Д’Андреа. Д’Андреа беше шеф на канцеларијата на ЦИА во Иран, беше клучна личност во атентатот на Осама бин Ладен и во убиството со беспилотни летала на иранскиот генерал Касам Солејман.

Покрај гореспоменатиот Боинг 737-700, кој неколку пати слетал во Дубровник додека летал за ЦИА, се смета и дека Ц32Б (Боинг 757-200) бел без ознаки, со идентификациски број 24452, носел 30 агенти на ЦИА кои останале во Сплит два дена, по што си заминале за Велика Британија. Истиот авион слетал во Сплит една година пред тоа.

КГБ и нејзиниот наследник СВР РФ, како и воената разузнавачка агенција ГРУ, користат тајни и владини авиони за своите мисии, како и шпионски авиони. Кинеската МСС користи и тајни и државни авиони. Сите овие агенции, како и ЦИА, имаат свои тајни компании кои веројатно ги поседуваат и нивните авиони. Израел, Германија, Франција, Велика Британија, Бразил, Индија, Австралија, Јапонија, но и низа други земји имаат помал обем на такви активности.

Извор:tangosix.rs